یک اظهارنظر معنادار درباره اختلال بانکهای کشور
برترینها: دیشب فرماندهی سایبری کشور با تأیید حمله سایبری هدفمند به زیرساختهای بانکی، اعلام کرد اختلال در سامانههای کارتمحور بانکهای ملی، صادرات و تجارت ناشی از این اقدام بوده است.

این دومین مورد اختلال در سامانه بانکی کشور طی ده روز اخیر است. مسالهای که موجب شده تا مردم نیز با مشکلاتی اساسی در تراکنشهای مالی و نقلوانتقال پول مواجه شوند.
در این میان توییت کاربری به نام مهدی بستانچی از تولیدکنندگان و کارآفرینان کشور مورد توجه قرار گرفته است: "۱۰ روز است بانکها دچار اختلالاند؛ مردم نمیتوانند پول جابهجا کنند، کسبوکارها آسیب دیدهاند، اما موعد مالیات و حق بیمه سر جایش است!
آقایان مسئول کلاهتان را بالاتر بگذارید: اگر ۱۰ روز زیرساخت بانکی مختل بوده، حداقل ۲۰روز هم به مردم و کسبوکارها مهلت بدهید.
چرخ اقتصاد با فشار یکطرفه به مردم و بخش خصوصی که نمیچرخد."