به روز شده در: ۰۵ تير ۱۴۰۵ - ۲۲:۵۰
کد خبر: ۷۵۴۴۵۴
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۰ - ۰۵ تير ۱۴۰۵

وزیر اسرائیل: ترامپ هم بخواد، لبنان را ترک نمی‌کنیم

روزنو :وزیر انرژی و عضو کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی بامداد جمعه مدعی شد که نظامیان این رژیم تحت هیچ شرایطی از مناطق اشغالی جنوب لبنان خارج نمی‌شوند.

فارس: «الی کوهن» وزیر انرژی و عضو کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی بامداد جمعه مدعی شد که نظامیان این رژیم تحت هیچ شرایطی از مناطق اشغالی جنوب لبنان خارج نمی‌شوند.

کوهن در مصاحبه با شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: «ما قصد اشغال کامل لبنان را نداریم، اما به دنبال اعمال کنترل امنیتی بر کل نوار غزه هستیم».

0

وی در این‌باره توضیح داد: «اسرائیل در نهایت کنترل کامل بر کل نوار غزه را به دست خواهد گرفت و این بخشی از اهداف امنیتی ما محسوب می‌شود».

این وزیر صهیونیست ادامه داد: «موضوع خروج از منطقه امنیتی لبنان در حال حاضر در دستور کار اسرائیل نیست».

کوهن همچنین افزود که حتی اگر «دونالد ترامپ» رئیس جمهور یا دیگر مقامات آمریکا درخواست خروج اسرائیل از جنوب لبنان را داشته باشند، تل‌آویو موافقت نخواهد کرد و پاسخ «خیر» خواهد بود.

 

پربحث ترین روز
تصویر روز
خبر های روز
پرطرفدار