جبرائیلی: اگر بناست با آمریکا ببندیم، با کوتولههای سیاسی نرویم
روزنو :یاسر جبرائیلی، از چهرههای اصولگرای تندرو، در واکنش به مباحث مربوط به مذاکرات و رویکرد دیپلماتیک ایران نسبت به آمریکا، اظهارات تندی را مطرح کرده است.
برترینها: یاسر جبرائیلی، از چهرههای اصولگرای تندرو، در واکنش به مباحث مربوط به مذاکرات و رویکرد دیپلماتیک ایران نسبت به آمریکا، اظهارات تندی را مطرح کرده است. او با انتقاد از نحوه انتخاب مذاکرهکنندگان، مدعی شد که در صورت تصمیم به توافق با آمریکا، باید از محمدجواد ظریف استفاده شود. جبرائیلی همچنین با لحنی انتقادی، ترکیب فعلی تیمهای مذاکرهکننده را زیر سوال برد و از آنها با تعابیری تند یاد کرد؛ اظهاراتی که بازتاب گستردهای در فضای رسانهای و سیاسی داشته است.